Powered By Blogger

søndag den 20. november 2011

Parfumer

Hej alle.
Idag vil jeg skrive lige kort om hvad jeg lavede i går, og så noget om mine ynglings parfumer, om hvilke jeg har og bedst kan lide, og så om dem jeg godt kunne tænke mig.
I går var jeg i byen med Sofia og August, nuttede bebser de er, og efter det var jeg nede og få taget model billeder, nogle kommer nok på facebook, men først når jeg lige har fået tilsendt dem (-:
Derefter skulle vi hen til Dea's familie og spise og bare hygge, det var sjovt, da det eneste med at det blev til en lille fest, heh det var pænt sjovt! Og så blev klokken 2-3 stykker og derefter tog vi så hjem (-:
og så idag spillede jeg kamp imod HIK, vi tabte desværre med 4 mål, kan ikke lige huske hvad resultatet blev, det var øv :'(

Så kan i lige få nogle billeder af mine ynglings parfumer som jeg her.

DKNY RØD PARFUME.


MARC JACOBSEN "DAISY"


"GUCCI" EAU DE PARFUM.


"GUCCI GUILTY" Eau de Toilette.


"LADY MILLION"


Det var dem som var mine ynglings, og så får i lige et billede af dem som jeg godt kunne tænke mig.


"RADIANCE" BRITNEY SPEARS.

" MIDNIGHT FANTASY" BRITNEY SPEARS.


Det var alt for idag.
knus!

4 kommentarer:

  1. Jeg elsker den der Radiance med Britney Spears :-*

    SvarSlet
  2. Hej Michala! Nice, vi kan også godt lide de der parfumer! :-). Hihi, vi er faste nu, og håber du vil tjekke vores ud. Knus Elise og Maja ♡

    SvarSlet
  3. Du kan bare sige hvad for en du ønsker dig i fødselsdags gave smukke!<3

    SvarSlet
  4. Jeg ønsker mig dem ligemeget begge to bebs!

    SvarSlet